недеља, 16. новембар 2014.

#Zanimljivosti o venčanju


Zašto se verenički prsten nosi na domalom prstu?

Običaj da se verenički prsten nosi na domalom prstu potiče iz drevnog Egipta. Stari Egipćani smatrali su da “ljubavna vena” vodi iz tog prsta pravo do srca.

Kada je počela tradicija darivanja vereničkih prstenja?

Tradicija darivanja ili razmene vereničkih prstenja počela je još 1477. godine, kada je rimski imperator Maksimilijan darovao Mariji Burgundskoj dijamantski prsten i na taj način je verio.

Zašto je običaj da mlada nosi nešto plavo?

U običaju da mlada nosi “nešto plavo”, plava boja predstavlja simbol kraljevske, “plave” krvi, jer su mladenci nekada smatrani kraljem i kraljicom na dan svog venčanja.

Koliko traje veridba u proseku?

Veridba danas, kod većine parova traje negde između 13 do 18 meseci, a mali je broj onih koji se venčava u okviru prvih šest meseci. Sudeći po Ginisovoj knjizi rekorda, najduža veridba trajala je 67 godina! Octavio Guillen i Adriana Martinez su se verili sa 15 godina a uzeli se kada su imali 82 godine.

Koliko je trajao najduži brak?

Liu Jung-Jang i njegova supruga smatraju se bračnim parom sa najdužim bračnim stažom. Ovaj bračni par sa Tajvana proslavio je 2003. godine osamdeset i šestu godišnjicu braka ušavši u Ginisovu knjigu rekorda.

Koji su najpopularniji meseci za venčanje?


Najpopularniji meseci za venčanje su jun i septembar, a dan subota. Juno, kraljica neba i njen pratner Jupiter (poznat kao Zevs, kralj bogova) upravljaju brakom, srcem i rođenjem deteta. Mesec jun dobio je ime po ovoj boginji i postao najpogodniji mesec za sklapanje brakova.

Kakva je statistika o prosidbi?

6% muškaraca zaprosi svoje devojke preko telefona
75 % žena je razočarano zbog načina na koje su verene
75 % žena se slaže da je faktor iznenađenja jako bitan pri prosidbi
10 % žena bi volele da budu zaprošene na nekom sportskom događaju
61 % devojaka biraju same svoj verenički prsten
73 % vereničkih prstenja cini prstenje od belog zlata
Jedan od pet muškaraca zaprosi svoju devojku klečeći

Za koje destinacije se odlučuju mladenci za medeni mesec?


Bez obzira kakva putovanja inače vole, mladenci se ipak većinom za medeni mesec odlučuju za tropska ostrva, kao idealna mesta za opuštanje, uživanje i velnes. U evropske gradove putuje 11 % mladenaca, na druga mesta takođe 11 %, a u avanturu poput safarija upušta se 7 % njih. Na medeni mesec uopšte nije otišlo 16 % parova.

Da li mladenci sami organizuju venčanje ili potraže koordinatora?

Iako je tržište planiranja venčanja itekako razvijeno, većina mladenaca je ipak samo organizovalo svoju svadbu.
Njih 68 % su se sami bavili time, a samo 8 % je uzelo koordinatora koji im je organizovao čitav događaj.
Iako se to mnogima ne čini tako, planiranje venčanja oduzima jako puno vremena, a 40 % parova na to nedeljno potroši između 10 i 15 sati. Skoro 50 % radi do devet sati na tome, a mali broj od 3 % je prešao čak 25 radnih sati nedeljno.
I dalje se većina parova odlučuje za hotelske dvorane ili banketne sale, njih 59 %, a zatim na seoska 

 domaćinstva i venčanja na otvorenom.

Dođite na Vaše venčanje u velikom stilu uz pomoć kompanije SUPER LIMO!

www.superlimo.rs



Нема коментара:

Постави коментар